Mijn boekending (ding 19)!

✔ LibraryThing kan zeker een meerwaarde betekenen voor de bibliotheken. Als bib zou je een online boekenplank kunnen aanmaken met tips of commentaren. Nieuwe aanwinsten zou je op die manier ook in de kijker kunnen zetten.

woensdag 4 november 2009

we houden vol...

Gisteren laat, veel te laat nog bezig geweest met 23 dingen. Titel 3 was veelbelovend - maak je leven eenvoudiger ... -
In eerste instantie was het niet zo eenvoudig, maar na een tijdje had ik de smaak te pakken. De opdrachten zijn volbracht. Mijn mail en blog kan ik nu rechtstreeks volgen via mijn RSS feeds. Ik wou ook nog graag wat andere websites linken, maar dit ging niet. Spijtig... De website van stichting lezen of jeugdboekenweek, pslb limburg of van het kmi (http://www.meteo.be/meteo/view/nl/65239-Home.html): geen enkele lukte. Is dit zo of doe ik wat verkeerd?
Ben op die manier ook weer terecht gekomen bij "leesvrouw". Vanaf nu volg ik leesvrouw dus ook - ik bedoel haar blogspot, niet haar tempo :) - ...

Ik heb ook nog een fotootje op flickr geplaatst (onder 23 dingen account).

Op naar het volgende ding!


6 opmerkingen:

  1. DAg bibmijmeraar

    Goed begonnen, is half gewonnen. Gooi die AVI bolletjes zo nu en dan eens opzij en begeef je in 23 dingen land!
    Een met die tojdszone ben je mij een stap vooruit, dat moet ik zelf nog eens nakijken op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Marina

    RSS is inderdaad niet zo eenvoudig als het lijkt. En veel websites bieden het (nog) niet aan, dus daarmee valt niet veel te beginnen: je doet wellicht niets verkeerd. Heb je nog een adres van je nieuwslezer?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Steven

    Wat bedoel je met het adres van je nieuwslezer?
    Ben momenteel mijn blog wat aan't opsmukken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Steven

    De nacht heeft goed gedaan...
    Tenminste als dit is wat je bedoelt met mijn nieuwslezeradres:
    www.netvibes.com/marina3800
    OK?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Marina

    Dat is inderdaad je nieuwslezeradres! Je leeft wel in de wolken, zie ik ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie overzichtelijke netvibes, Marina.

    BeantwoordenVerwijderen