Mijn boekending (ding 19)!

✔ LibraryThing kan zeker een meerwaarde betekenen voor de bibliotheken. Als bib zou je een online boekenplank kunnen aanmaken met tips of commentaren. Nieuwe aanwinsten zou je op die manier ook in de kijker kunnen zetten.

woensdag 11 november 2009

Nog een fotootje!

Blijkbaar moest ik niet alleen een foto op Flickr plaatsen, ik moest er ook eentje naar mijn blog brengen... Bij deze is dit gebeurd.
Ik heb gekozen voor een foto van het Van Gogh Museum in Amsterdam. Aan dit bezoek heb ik mooie herinneringen. Dit museum is absoluut een bezoek waard! Een tip: koop vooraf je toegangsticket om een lange rij wachtenden voor je te vermijden.

1 opmerking:

  1. Dag Marina

    Bij deze is dat genoteerd. Als we nog eens in Amsterdam passeren ...

    BeantwoordenVerwijderen